torsdag den 9. januar 2014

Så kom Whiskey hjem.

Vi har jo de sidste par uger vidst at dagen idag ville komme.

Nemlig dagen, hvor Dyrlægen ville ringe, at nu kunne vi hente WHISKEY's urne. Vi havde ikke rigtig forberede os på, at det skulle være idag, for vi var egentlig begge overbevist om, at det først ville blive i næste uge, på grund at jul og nytår.
Vi var på vej ind til Mobber for at hygge lidt, da de ringede. Jeg synes ellers, at vi havde fået en "normal" hverdag igen, men hele vendte øjeblikkelig tilbage, og jeg begyndt selvfølgelig at græde igen.
Besøget hos Mobber, blev ikke nær så hyggeligt og langt som planlagt. Vi ville begge gerne bare have ham hentet hjem.

Nu står han oppe på vores ekstra værelse. Jeg har lagt et par af de godbidder op til ham, som han elsker mest.


Jeg overvejer et askesmykke, hvis det elskers kan lade sig gøre, når jeg har fået urnen hjem. Det er et smykke, hvori en smule af asken flyder rundt i en gennemsigtig sten, som snefnug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar