tirsdag den 1. juli 2014

Jeg vil da osse være med....

i CUPCAKEBYME's online blogtræf - en genial ide, til at få kigget på lidt andre og anderledes blogs end dem jeg plejer at lure hos.


Dette er et billede er meget godt beskriver hvad min blog handler om. Mest om mad, men også en hel del om mit liv. Og ryster du det godt sammen med lidt humor, så har du Låvises mad.

Jeg er 36 (puuuhhh det ser værre ud på skrift end jeg regnede med) Jeg bor i Odense sammen med Manden i mit liv og vores 4 behårede babyer. Charlie aka "Grumpy" & Cæsar aka "Det Lille Sorte Svin. De er franske bulldogs. Og kattene Mivmiv aka "Luna" &  Micki aka "Den Norske Idiot".

Jeg går pt. sygemeldt med depression, stress og angst. Noget der fylder rigtig meget i min hverdag, så det kommer der indimellem osse indlæg om.

Derudover er jeg en Foodie uden lige. Jeg elsker mad, lave mad, spise mad og inspirere andre. 
Denne blog startede som en meget spontan idé, sidste sommer. Jeg havde faktisk aldrig læst en blog før, da jeg pludselig besluttede at en blog måtte jeg da lave :-) 
På det tidspunkt anede jeg ikke hvilke retning jeg ønskede at gå i, men her et års tid efter, synes jeg at have fundet vejen. Maden du vil finde her, er mest hverdagsmad, men kager, desserter og brød finder osse vejen forbi. Derudover vil der dukke lidt andre ting op osse. Det kan f.eks. være forskellige husmor tips, julekalender eller temaer i forskellige råvarer...

Tusind tak for at du kiggede forbi. 

Og jeg håber da du har lyst til at se mere til mig. 

I så fald har jeg en side på FACEBOOK, men ellers på bloglovin' eller Google Friends Connect, som du finder link ude i højre side. 

12 kommentarer:

  1. hyggeligt at se din blog.. jeg vil da lige sige hej, når jeg sådan kommer på besøg i forbindelse med blogtræffet..

    Hmmm.. hvis jeg ryster de billeder sammen, så må det vidst betyde en del hår i maden,.. (2 katte, 2 hunde og mad)

    skønt billede af hund og kat

    jeg hopper med og følge din blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for at du kiggede forbi og har lyst til at følge galskaben herinde :-D

      Så håber jeg ikke at der kommer al for meget hår i maden - "Den Norske Idiot" er jo temmelig langhåret :-D

      Sindsygt flotte ting du laver - var lige forbi din blog osse

      Knus Låvise

      Slet
  2. Dig er jeg aldrig stødt på før, men det er jeg nu ;-) Det er noget lækkert mad, du bikser sammen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anita

      Tusind tak og skønt at du kiggede forbi <3

      Knus Låvise

      Slet
  3. Sikke noget lækker mad, du laver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anja og det var dejligt at du havde lyst til at kigge forbi

      Knus Låvise

      Slet
  4. Ih sikke nogle lækre retter der er disket op med :) Jeg har også fundet vej til dig vha. blogtræffet - dejligt at møde nye og inspirerende blogs. Glæder mig til at følge dig fremover.
    kh. Pennie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pennie - det er altid rart at andre synes om det man laver. Og dejligt du har lyst til at fortsat kigge med

      Knus Låvise

      Slet
  5. Ihhh, jeg sidder og bliver helt sulten;-) Kom også forbi via blogtræffet og glæder mig til at følge med her.
    kh. Ingrid (www.knitmandu.blogspot.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha dejligt at du blev fristet :-D Det klager jeg bestemt ikke over.

      Dejligt at du kiggede forbi.

      Knus Låvise

      Slet
  6. Så kom jeg, om end noget forsinket, også forbi pga blogtræffet. Spændende blog, jeg glæder mig til at følge med her :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-D Og bedre sent end aldrig, jeg er heller ikk nået hele vejen rundt endnu, indrømmer jeg gerne.
      Men dejligt at du nåede forbi alligevel

      Go sommer Knus Låvise

      Slet