lørdag den 12. september 2015

Jeg har danset happy dance idag

For jeg er virkelig glad og stolt :-D 

Langt om længe har jeg fået færdiggjort den side hvor du kan finde alle (eller de fleste) af de ingredienser jeg bruger i mine opskrifter. 

Som fast læser ved du at jeg siden forsommeren har lavet en masse ingrediens-indlæg. Måske du har tvivlet på om der var en mening med galskaben. JA kan jeg kun sige til det. Og jeg undskylder virkelig hvis du føler dig spammet, men nu er det færdige resultat klar. 

Hvor finder jeg den ???
I toppen af denne side, finder du nu en fane der hedder INGREDIENSER  - se evt. den røde pil på billedet herunder ;-P

Nu er fidusen så, at mangler du inspiration til en bestemt råvare, så går du ind på denne liste og trykker på f.eks. hakket oksekød. Og wupti så kommer du frem til en side med alle mine samlede opskrifter med hakket oksekød. Derfra kan du så trykke dig videre til de enkelte opskrifter.


Jeg håber at du bliver lige så glad for den liste som jeg allerede selv er blevet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar