søndag den 28. juni 2020

Madplan uge 27.2020


Så går vi ind i sommerferie perioden, børnene gik på ferie i fredags og det samme gjorde jeg. Men vi skal jo stadig have mad, så næste uges madplan er klar. I sidste uge var det "jul i juni", så Manden har bestilt julemad, så det får han da - jeg håber blot at temperaturen ikke siger 30 gader den dag 😂
Jeg har bagt RUGBRØD i weekenden, så mandag skal vi have rugbrød med RØGET MAKRELSALAT.


Tirsdag laver vi kyllingelår, bagekartofler med smør og SPIDS-COLESLAW.


Onsdag laver vi en LØGTÆRTE PÅ PASTABUND & en MELONSALAT MED SOYAMANDLER, jeg tror at jeg koger lidt bulgur eller perlespelt og kommer i salaten.


Torsdag bliver dejlig nem, der skal vi have rester fra onsdag.


I sidste uge var det "jul i juni" altså 6 måneder til juleaften så Manden har bestilt julemad. Fredag laver vi LANGTIDSSTEGTFLÆSKESTEG med det hele.


Lørdag laver vi FLÆSKESTEGS SANDWICH.


Jeg har haft pizzacravings, så søndag laver vi PIZZA MED TØRRET SKINKE,RUCOLA & PARMESAN.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar