lørdag den 8. august 2020

Madplan uge 33.2020


Jeg havde egentlig planlagt næste uges madplan for nogle dage siden, men så kom jeg til at kigge på vejrudsigten, for næste uge og så måtte der altså nye retter på. For som jeg skrev I GÅR, har vi grillet alt for lidt denne sommer, så det går vi all in på næste uge. 



Mandag smider vi hakkebøffer på grillen, laver nogle grillspyd med kartofler og får SPRØDE SOMMERGRØNSAGER til.

Tirsdag skal vi have marineret svinefilet (Rema1000 har tilbud på dem, denne uge), jeg laver LUN KARTOFFELSALAT, bearnaisesauce, samt hvidløgsbrød.

Onsdag tager vi en ostepølse fra grillen. Vi får BULGURS-TABOULEH og hvidløgsbrød til.

Torsdag skal være ekstra nemt, jeg starter på job igen efter 6 uger hjemme, så det bliver grillet kyllingelår, med rester af salaten fra onsdag, samt noget brød - NEMT.

Fredag er som altid hyggedag, hvor vi oftest ikke gider lave meget mad, så enten bliver det rester, take away eller rugbrød.

Lørdag laver vi en TORSKEBURGER, det er alt for længe siden vi har fået fisk. Jeg laver SAUCE TARTARE til og nogle pomfritter.

Søndag laver hvidløgskylling på.......tadaaaaaa grillen 😂, vi får nye kartofler vendt i persillesmør og BØNNESALAT MED SVAMPE til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar