onsdag den 25. juni 2014

Har du forslag til årets julekalender ??

For succesen fra sidste år, skal helt sikkert gentages.

MEN DET ER JO SOMMER, vil du sikkert udbryde. Og ja du har ganske ret, men i går var der faktisk præcis 6 måneder til juleaften :-)




Og set i bagspejlet på sidste års julekalender, som kun med nød og næppe blev til noget - vil jeg derfor i år, gerne begynde i god tid :-)


Og her er det, at jeg synes, det kunne være ret så sjovt, hvis du have en idé, et foreslag, en ny kategori eller en opskrift, der kunne komme med i betragtning til årets udvalg. Så læg gerne en besked herunder, PÅ FACEBOOK eller til min MAIL


Jeg regner med at der kommer lidt lækkerier, i nogenlunde de samme kategorier som sidste år:


- Småkager

- Kage
- Slik & konfekt
- Dessert
- Julemaden
- Tilbehør til julemaden
- Emner til julefrokostbordet

Men fulgte du ikke med sidste år, kan alle dag og opskrifter findes HER


Jeg glæder mig til at høre fra dig.

4 kommentarer:

  1. Du er da virkelig i god tid søde Låvise :-) Må se om jeg kan finde den rette stemning frem og finde en ting til din liste :-) Knus fra Elisabeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha I know - men sidste år kom der pludselig et hul i mavesækken forbi og lagde mig ned i nogle måneder, så derfor var det kun lige med nød og næppe at den blev til noget sidste år - DERFOR vil jeg gerne være i god tid iår.

      Knus

      Slet
  2. Hvad med småkager/juleretter fra andre lande? :)
    Så kommer der lidt variation i forhold til det man plejer at lave i julen.
    kh. Pennie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pennie

      Det var da en rigtig god ide - den bliver skrevet på listen og så må jeg lægge hovedet i blød mht. hvad det kunne være

      Knus Låvise

      Slet