fredag den 26. juni 2015

Online blogtræf 2015

Igen i år inviteret og arrangere Elena fra CUPCAKE BY ME online blogtræf. Jeg var med SIDSTE år. Det var rigtigt hyggeligt og en god mulighed for at se nogle blogs som man ikke kender til.


Dette billede er en meget god beskrivelse af hvad min blog omhandler. Mest om mad, men også en hel del om mit liv. Og ryster du det godt sammen med lidt humor, så har du Låvises mad :-D

Maden du vil finde her, er mest hverdags mad, men kager, desserter og brød finder osse vejen forbi. Derudover dukke der helt sikkert lidt andre ting op osse. En fast tradition er JULEKALENDEREN, hvor der "åbnes" en låge hver dag hele december igennem med opskrifter til julemad og julehygge.


Tusind tak for at du kiggede forbi.  
Jeg håber da du har lyst til at se mere til mig. 

I så fald har jeg en side på FACEBOOK, men ellers på bloglovin' eller Google Friends Connect, som du finder link ude i højre side. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar