torsdag den 4. september 2014

Kartoffelsalat med hytteost

Når nu vejret er så skønt i disse dage og indbyder til udendørshygge og grillmad, synes jeg det var på sin plads med endnu en kartoffelsalat opskrift. 

Så jeg gravede lige denne fra gemmerne. Men jeg må indrømme, at jeg er en af dem, der kan spise kartoffelsalat hele året rundt - Hører du osse under den kategori eller findes kartoffelsalaten kun på dit bord i sommerhalvåret ?

Kartoffelsalat med hytteost.
2 per.
250 g. Kartofler, kogte og afkølede
200 g. Hytteost, 4 %
1 stk. Forårsløg
1 stk. Peberfrugt, rød
5 g. Basilikum blade
Salt
Peber
Citron

Kartoflerne skæres i mundrette stykker, forårsløg snittes i tynde ringe, Peberfrugt skæres i små tern og basilikumbladene hakkes groft. Det hele blandes sammen med hytteost og smages til med salt, peber og citron.




INFO OM RETTEN:
INSPIRATION: Min egen opskrift
FRYSEEGNET: NEJ
SERVERES MED: -
TIPS & TRICKS: -
ANDET: -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar