tirsdag den 30. juli 2013

Hund med humor

En fransk bulldog er en sjov race, en hund med humor :O) Det vil andre bullerejere helt sikkert give mig ret i. De finder på mange sjove ting og her et af eksemplerne. Igår mens hundene og jeg var alene hjemme, tog jeg pludselig Cæso i, at ligge sådan her:


Der er faktisk mange bullerbasser, der ligger sådan, men for pokker hvordan kan det være behageligt????


Men hyggeligt ser det ud. Cæso er det største fjollehoved og får han ikke den opmærksomhed han mener han fortjener, skal han nok lave en scene, så alting kommer til at dreje sig om ham :O))

Det var et lille sidespring, men de hunde er jo mine børn og fylder meget i mit liv, så dem kommer jeg helt sikkert til at skrive en del om.


I dag har vi fået spontant besøg af Mandens bror. Der er dømt drenge hygge i sofahjørnet nu, så jeg har frivilligt trukket mig tilbage til pc-hjørnet :O)

Men vi spiste da sammen alle 3 tidligere. Det blev til nye danske kartofler vendt i smør, frikadeller og en let sommersalat:

 
Salat med grillet squash.
4 per.
½ - 1/4 stk. Salat, strimlet
4 stk. Baby squash
500 g Tomat, cocktail, skåret i 1/4
½ stk. Blomkål, i små buketter
2 stk. Rødløg, i tynde ringe
3 håndfulde Peanuts
Salt
Peber

Squashene halveres og grilles på begge sider. Afkøles og skæres i mindre stykker.
Salaten anrettes på et fad, drysses med salt og peber.


2 kommentarer: