søndag den 6. juli 2014

Nem sommermad i varmen

Giiiisp, hvor er der varmt. Der er fyldt med tordenfluer og almindelige fluer overalt.....Jeg får et hysterisk flip om 30 sekunder.....grrrrrrrhhhhh. 

Sorry, men jeg er altså ikke skabt til, at det er SÅ varmt. Muligvis er jeg en fransk bulldog i forklædning :-) Mine drenge kan heller ikke holde det ud, vi er alle ved at nedsmelte her i Casa Fangel. Så har gemt os i stuen, bag nedrullede persienner mod solen og åbne vinduer den anden vej ud......Puuuhhhhhhh, jeg magter det ikke.............

Men ÉN god ting er der dog. Og det skal skrives ned, for det er nok aldrig set i historien før :-) Jeg er IKKE sulten !!!!!! Normaltvis spiser jeg ca. hver 3 time, så det er STORE ting ikke at være sulten :-) Menuen bliver ikke til det vilde idag, måske bare sådan en her:

Wraps med rygeost.
1 per.
1 stk. Wrap
2 – 3 spsk. RYGEOST SALAT
2 - 3 sk. Røget skinke
5 cm. Agurk, skåret lange tynde julienne

Wrappen lunes ganske let, hvis det er nødvendigt. Mine plejer at få et øjeblik i micro-ovnen. Rygeost salaten fordeles over hele fladen. Og de 2 store skiver skinke lægges på ned langs midten. Agurkestrimlerne lægges yderst og wrappen rulles herom. Skæres i 2 – 3 stykker og er nu klar.




INFO OM RETTEN:
INSPIRATION: Min egen opskrift
FRYSEEGNET: NEJ
SERVERES MED: -
TIPS & TRICKS: -
ANDET: -

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare lækkert ud! Det er en god, nem ret til de travle eller trætte dage.

    SvarSlet
  2. Wrap er altid godt, både til en fin lille forret og til at have med på skovturen.

    SvarSlet