mandag den 25. januar 2016

Juice med mandarin, æble & gulerod

Vi har fået en ny maskine i huset. Ja, jeg ved det, jeg HAR sagt det før, men jeg troede ikke at det var muligt, at der var nogle køkkenmaskiner som vi ikke ejede :-P 

Men denne gang er det faktisk ikke mig der fik idéen, men Manden. Han havde åbenbart gået i længere tid og drømt om hjemmelavet juice, så da vi nåede januarudsalget og han havde fået penge i julegave af sine forældre Wilma indkøbt. 

Jeg blev den, der skulle døbe maskinen, alle vores køkkenmaskiner har efterhånden navne - det var vist en sjov idé Lærke-musen og jeg fik på et tidspunkt. Måske jeg en dag skulle lave et indlæg med alle maskinerne (laaangt indlæg !!!!) og deres navne :-P

Nå, men hun hedder Wilma for hun er en Wilfa.


Juice med mandarin, æble & gulerod.
1 liter
700 g. Mandarin – renset vægt
400 g. Gulerod – renset vægt
300 g. Æble – renset vægt

Mandarinerne og gulerod skrælles. Æblerne deles og kernehuset fjernes. Grønsagerne skylles og skæres i mindre stykker som passer til din maskine.

Køres gennem juiceren og servers kold, evt. med isterninger.


TIPS:




INFO OM RETTEN:
INSPIRATION: Min opskrift
FRYSEEGNET: NEJ
SERVERES MED: -
TIPS & TRICKS: -
ANDET: -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar