lørdag den 14. maj 2016

Tzatziki med feta

Dagens opskrift er ikke nogen form for raket videnskab, det er bare en næsten helt almindelig TZATZIKI, hvori der er rørt noget feta. 

Når jeg skriver næsten er det fordi at jeg i min almindelige udgave kommer tørrede dildspidser i, men mon ikke at det også ville passe godt i denne nye udgave ??

Nå, men her har du mit lille lille tip til at twiste din tzatziki. Jeg elsker i forvejen tzatziki, men denne udgave er bare lige et nummer bedre <3


Tzatziki med feta.
2 per.
100 g. Græsk yoghurt, 10 %
50 g. Feta
½ stk. Agurk
1 fed Hvidløg
Salt

Fetaen moses groft med en gaffel. Agurken rives groft og vandet vrides ud. Hvidløget pilles og rives fint.

Alle disse røres sammen med yoghurten, som smages til med salt. Lad den gerne stå og trække lidt inden servering.




INFO OM RETTEN:
INSPIRATION: Min opskrift
FRYSEEGNET: NEJ
SERVERES MED: -
TIPS & TRICKS: -
ANDET: -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar