fredag den 6. september 2013

P-tærter.

Jeg kigger meget på andre madblogs for at få inspiration. Og en dag kom jeg forbi SARAHS KAGER, hvor jeg fandt denne sjove opskrift, som jeg selvfølgelig måtte prøve.
Så efter at have kontaktet Sarah og fået hendes velsignelse, til at bringe hendes opskrift, er den nu her.
Hvis jeg bruger en opskrift fra en anden medblogger, sørger jeg for at få dennes god-kendelse, før jeg ligger et link ud til pågældende blog og opskrift.

Jeg laver jo alle disse opskrifter for at give andre inspiration og ønsker virkelig at I vil bruge dem, men vil naturligvis også gerne have at I henviser til mig og min blog, når I bruger dem offentligt :O)

Vi brugte det sidste smeltede chokolade fra BOUNTY KUGLERNE til disse:

Nemme P-tærter.
Ca. 20 stk.
200 g. Chokolade (Jeg brugte halvt mørk og halvt mælkechokolade)
75 g. Skumfiduser
100 g. Peanuts, saltede

Chokoladen smeltes og tempereres over vandbad, se evt. her HVORDAN. Når den er smeltet skal den køle lidt af, da skumfiduserne ellers vil smelte.

Skumfiduserne i stykker med en saks, gerne så de har samme størrelse som nødderne. Herefter blandes i chokoladen og sættes på bagepapir i små klatter, afkøles og er klar til smagsprøver :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar