søndag den 5. januar 2014

Rullepølse – luksus smørrebrød.

I december måned, da jeg forberedte til julekalenderen, lavede jeg jo SKY og da det skulle smages, kunne jeg jo ligeså godt lave lidt smørebrød, som jeg jo holder uendelig meget af :O)

Hvis dette stykke smørebrød var et luxusstykke til en butik,
 så ville jeg have kommet "lidt" mere pålæg på,
som der står i opskriftbeskrivelsen herunder :O)



Rullepølse – luksus smørrebrød.
1 per.
½ stk. Rugbrød
5 g. Smør
1 stk. Salatblad
5 - 6 sk. Rullepølse
2 – 3 sk. SKY          
1 stk. Løg, lille i ringe
1 g. Karse


Den halve skive rugbrød smøres med smør og salatbladet lægges på i toppen.  Rullepølsen lægges på brødet – start med to skiver på højre side af brødet, der vendes skråt nedad, derefter to skiver på venstre side og er det nødvendigt så en skive eller to forneden. Hele brødet skal være dækket.
Skyen lægges midt på rullepølsen og der pyntes med løgringene og karse.

TIPS:



INFO OM RETTEN:

INSPIRATION: Tidligere arbejdsplads.  Delikatessen, SuperBest, Langeskov

FRYSEEGNET: NEJ

SERVERES MED: -

TIPS & TRICKS: -

ANDET:  Der kan både anvendes røget og almindelig rullepølse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar