torsdag den 22. maj 2014

Fødselsdag.

Jeg havde jo fødselsdag i tirsdags og en dejlig en af slagsen. 
Manden arbejdede aftentur, mens Mobber kiggede forbi til spisetid, og vi fik pizza bragt lige til døren. Ingen gad køkkentjansen.

Jeg blev forkælet ud over det sædvanlige. Og sjovt nok, efter at have startet bloggen, er det generelt ting hertil, jeg ønsker mig til jul og fødselsdage :-) 

Men nye sjove gadgets, kan man jo altid bruge ikk???


Nå, men en anden ting er, at jeg er virkelig stolt af Manden og Mobber :-)
Vil lige indskyde her, at de er de eneste jeg er "på" gave med. Udover at Mobber køber fra Moster osse. 
For første gang, har de simpelthen formået, at snakke sammen om, hvilke gave, de hver især køber. Så i år er jeg helt fri for at skulle ud at bytte gaver woop woop :-)

Sidste år til min fødselsdag, formåede de, at give mig den helt samme maskine, Moulinex rivemaskinen, begge to. Og julen, der fik jeg faktisk næsten dobbelt af alt :-))))
Men som Mobber siger, så ville de jo ikke få en mindre skideballe, over ikke at kunne finde ud af at snakket sammen...haha tosse-hoveder.....


Selv Google fejrede mig :-)

Mette Blomsterberg bagevægt og justerbar kagering. Et julienne- og lille kuglejern. Samt et gavekort til en ny slags sukker-termometer, der kommer på marked om et par uger.

Sprøjtepose og tyllesæt, fra Moster & Onkel fra Stadil.

Total Yberlækker Crockpot fra Manden & drengene.

Bemærk lige portions mængden: 5,7 liter.
Og husk så lige på at vi "kun" er 2 i husstanden.

Haha, men det er fedt, at der f.eks kan være en hel kylling deri.

Og sådan ser vidunderet ud uden indpakning.

Og så fik Peber-svend en frue, så nu føler han sig ikke alene mere.


Så I kan nok se, at jeg igen igen ikke går ned på udstyr :-)

Og lige nu ønsker jeg grillvejret langt væk, så jeg kan få gang i en omgang velduftende tung oksegryderet fra crockpotten........

Ej vel, vi beholder grillvejret og venter med det andet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar