søndag den 20. september 2015

Melonsalat med soya mandler

Vi holder afslapning/opladnings-søndag idag. Vi har hyggetøjet på, gået en lang tur med drengene og nu i skrivende stund prøver jeg at hive mig op til at få ordnet lidt huslige pligter, samt at bage en kage. 

Jeg har snart ikke flere overspringshandlinger, der er surfet tilpas mange indpirations-opskrifter til det næste lange stykke tid, du har fået opskrifter, mailen er tjekket. Du kan godt fornemme at jeg ikke gider ikk´? :-D

Hvordan tilbringer du din søndag ???


Melonsalat.
2 – 3 per.
½ stk. Honningmelon
1 håndfuld Persille
Salt, groft
Evt. Olivenolie

Melonen halveres og kernerne skrabes ud. Jeg valgte at lave små fine kugler af frugtkødet med mit kuglejern. Men du kan osse sagtens skæres det ud i mundrette tern.

Persillen skylles, duppes tør og hakkes fint. Det vendes sammen med melonen, evt. olie og smages til med et drys salt.

Ved servering toppes melonsalaten med SOYAMANDLER.




INFO OM RETTEN:
INSPIRATION: Min egne opskrift
FRYSEEGNET: NEJ
SERVERES MED: SOYA MANDLER
TIPS & TRICKS: -
ANDET: -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar