torsdag den 19. november 2015

Sandwich med laks & avokado

Jeg elsker en god sandwich, specielt hvis der er en god røget laks i. Det har været min aftensmad idag. 

Det blev en spontan-tur-i-køleskabet-sandwich, for rullestegen, som jeg havde planlagt at vi skulle have, var sur. Noget rigtigt øv, mætte blev vi under alle omstændigheder, men jeg hader at smide mad ud. 

Sandwich med laks & avokado.
1 per.
1 stk. Bolle, flutes eller anden for form for brød
100 g. Røget laks, i skiver
1 håndfuld Spinat
½ stk. Avokado
Mayonnaise

Brødet lunes, flækkes og smøres med mayonnaise. Spinaten lægges på bunden, laksen fordeles oven på og avokadoen skæres i skiver som fordeles over laksen. Brødlåget lægges på og værsgo  :-)




INFO OM RETTEN:
INSPIRATION: Min opskrift
FRYSEEGNET: NEJ
SERVERES MED: -
TIPS & TRICKS: -
ANDET: -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar