søndag den 6. marts 2016

Juice med honning melon & kiwi

Dase, dase, dase.....sådan har min søndag været. Jeg har sovet hele dagen væk, men de sidste mange dage har vi til gengæld fået lavet en masse fornuftige ting herhjemme i Casa Fangel. Selvom vi stadig har en masse hængepartier (synes jeg aldrig at jeg slipper af med dem :-P ) så gør det bestemt ikke noget med en dase dag indimellem. 

God søndag til dig der kigger forbi.


Juice med honning melon & kiwi.
Ca. 1 l.
800 g. Honning melon – renset vægt
400 g. Kiwi – renset vægt
100 g. Agurk – renset vægt

Melonen deles, kernerne fjernes, sammen med skrællen. Skrællen fjernes på kiwierne. Enderne skæres af på agurken.

Frugterne skylles og skæres i mindre stykker som passer til din maskine.

Køres gennem juiceren og servers kold, evt. med isterninger.




INFO OM RETTEN:
INSPIRATION: Min opskrift
FRYSEEGNET: NEJ
SERVERES MED: -
TIPS & TRICKS: -
ANDET: -

2 kommentarer:

  1. Hej søde

    Jeg er ikke så godt til juice... af nogen art, men til gengæld er jeg god til weekender :-D

    Fortsat god aften til Jer

    SvarSlet
  2. Hahaha Håber også Jeres aften var fantastisk :-)

    SvarSlet