fredag den 2. maj 2014

Grøn kartoffelsalat med pesto, feta & asparges

Til denne kartoffelsalat har jeg brugt af min RUCOLA PESTO, som jeg lavede sidste år og frøs ned. Men du kan sagtens bruge lige netop din yndlings pesto.

De små fine hvide blomster, der er drysset på toppen, er ramsløgblomster. De er så smukke, så jeg kunne slet ikke lade være med at nuppe dem. 


Kartoffelsalaten serveret med PREBEN, EN LÆKKER ØFFERULLE.
Grøn kartoffelsalat.
2 per.
300 g. Kartofler, kogte, kolde
250 g. Grønne asparges, i små stykker
4 stk. Forårsløg, i tynde skrå skiver
½ bøtte Feta, i tern
4 tsk. Grøn pesto
3 spsk. Græsk Yoghurt, 10 %
Salt

Yoghurt og pestoen røres sammen og smages til med lidt ekstra salt. Grønsagerne og feta vendes forsigtigt i dressingen og den smages til igen.
Salaten må gerne stå på køl en times tid inden servering.




INFO OM RETTEN:
INSPIRATION: Min egen opskrift
FRYSEEGNET: NEJ
TIPS & TRICKS: -
ANDET: -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar