mandag den 18. august 2014

Cremefraiche dressing

Er der noget bedre en cremefraiche dressing???

Det synes jeg ihvertfald ikke. Jeg husker stadig tydeligt pepperoni-slicen, godt med cremefraiche dressing på, på vej hjem fra byturen, da jeg var yngre.......uhhmmm. Og så er det jo bare et ekstra plus, at det er noget af det nemmeste at røre sammen.

Dressingen serveres her til SHAWARMAKRYDRET OKSEKØD i FLADBRØD

Cremefraiche dressing.
2 per.
2 dl. Cremefraiche, 18 %
1 - ½ bdt. Purløg
Citron, saft fra
Salt
Peber
Sukker

Cremefraichen røres sammen med finthakket purløg. Og smages til med citronsaft og krydderierne. Har du tid til det, så lav dressingen i god tid, så den kan komme på køl og trække smag, men husk at juster smagen inden servering.




INFO OM RETTEN:
INSPIRATION: Min egen opskrift
FRYSEEGNET: NEJ
SERVERES MED: SHAWARMA KRYDRET OKSEKØD & FLADBRØD
TIPS & TRICKS: -
ANDET: -

2 kommentarer:

  1. Mmmm - jeg elsker også CF dressing!
    Er dog for tiden ret så vild med Ranch dressing - har du prøvet den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Penny

      Nej det har jeg ikke, men har set den postet på flere blogs her henover sommeren. Måske den skal på TO-TRY-listen ???? Er den god???

      Knus Låvise

      Slet