lørdag den 31. august 2013

Grillet kylling.

En ny køkken-gadget har sneget sig ind på adressen.
Manden havde fødselsdag igår og blev begavet med en ny gasgrill. Virkelig skønt når den gamle nu valgte at dø for et par måneder siden. Det har været svært at undvære, så skønt at der igen er en gasgrill i huset. Og derfor byder vi Gurli-grill velkommen :O))

Vi fik hentet, samlet (uden skilsmisse) og afprøvet den igår. Meningen var at vi skulle ud og spise et eller andet sted i Odense, men Manden ville hellere blive hjemme og hygge og grille. Så det blev til en lækker SENSOMMERSALAT, RUCOLA BRØD og grillet BBQ kylling på Rotisserie (spyd), for sådan et fik han nemlig også.


Jeg måtte lige smide et stykke bomuldssnor om lår og vinger for kunne ikke så sat dem ordentligt fast under spyddene, jeg må lige få undersøgt, om der er en metode for det, ellers også prøve mig frem.

Det blev en virkelig lækker kylling, jeg glæder mig til at lege mere med Rotisserien med andre slags kød.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar