mandag den 9. juni 2014

Kato

Igår mens bloggen havde fødselsdag, havde Låvisen travl med at lege teenager for en dag. Ej egentlig kun for en 1½ times tid, mens KATO spillede :-)

Manden og jeg var som traditionen foreskriver til VI ROCKER i Odense. Nu tænker dem som læste mit FØDSELSDAGSINDLÆG fra igår, skrev hun ikke noget om at hun lider af social-angst??? 
Og jo det gør jeg. Meget. Jeg har haft ondt i maven i 3 dage op til vi skulle afsted, og ikke villet deltage. Men Manden som er min trygheds-base, er med og viger faktisk nærmest ikke fra min side, selv toiletkøen deltog han i :-) 
Så han er den der gør, at jeg kan deltage i sådanne oplevelser.

Som jeg skrev øverst, legede jeg teenager i ca. 1½ time mens KATO og Safri Duo spillede. Der blev hoppet, danset, sunget og basarmen blev luftet. F*ck et show. Det var det til dato det vildeste show Kato leverede. Og vi har altså set et par stykke gennem de sidste 5 års tid.



Inden vi gik hjem, skulle vi da osse lige se Rasmus Seebach, osse en god koncert, men meget meget anderleders og mere stilet end Kato. 

Mobber passede dyrerne. Og var vores chauffør, så dejligt at hun gider :-)

Så du kan nok regne ud at idag er hele Casa Fangel trætte, men en hurtig lækker lille småkage-opskrift, skal du da helt sikkert ikke snydes for:


Grove kanel småkager.
Ca. 22 stk.
50 g. Smør
100 g. Rugflager
75 g. Sukker
1 spsk. Farin
1 spsk. Mel
1 tsk. Bagepulver
2 tsk. Kanel
1 nip Salt
1 stk. Æg

PYNT:
Chokolade, mørk
Frysetørrede brombær

Smørret smeltes, afkøles en smule og de tørre ting røres i og bagefter ægget.

De sættes på en papirbeklædt plade med to teskeer, med god plads mellem. Jeg havde 9 på en plade.

Bages ved 200o C i ca. 10 minutter.

Når de er afkølet kan de pyntes med TEMPERERET CHOKOLADE og drysses med frysetørret brombær. Opbevares i en kagedåse




INFO OM RETTEN:
INSPIRATION: Min egne opskrift
FRYSEEGNET: NEJ
SERVERES MED: -
TIPS & TRICKS: -
ANDET: -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar