søndag den 2. august 2020

Madplan uge 32.2020


Så er det tid til ny madplan, det bliver en nem uge madmæssigt for Manden starter job imorgen og jeg har lige nogle ting jeg skal have ordnet inden jeg starter om 1½ uge. 




Mandag starter Manden på job efter 3 ugers ferie, så vi 
spiser rester fra søndag uge 31. Det er MØRBRADGRYDE med ris


Tirsdag laver vi poke bowl med kylling. Det er blevet vanvittigt populært med poke bowls og hvad jeg kan læse mig frem til, så er det egentlig "bare" en salat anrettet i en skål. Hvor råvarerne ligger i små bunker og det hele ikke er rodet sammen. Samt ser det mere indbydende (fotogen) ud.


Onsdag laver en stor portion CHILI CON CARNE, vi får ris og cremefraiche til.


Torsdag får vi rester fra onsdag. Er der mere chili til overs, ryger det i fryseren.

Fredag x'er vi fingre for grillvejr - vi trænger til grill 😊 Vi griller nogle lækre pølser og laver en omgang KARTOFFELSALAT I FETACREME, stadig med kartofler fra haven. Vi laver en salat af hvad der nu er i køleskab og fryser.

Lørdag laver i en portion SQUASHFRIKADELLER - haven spytter dem gladeligt ud. Vi får kartoffelsalat fra fredag. Og bager nogle tomater til også.


Jeg craver pasta, så søndag laver vi en PASTASAUCE MED AUBERGINE og får selvfølgelig pasta til og revet parmesan på toppen - mums.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar