fredag den 27. januar 2017

Sensekost - dagbog 10

Jeg har været syg i næsten 14. dage, og derfor har der været meget stille herinde. I den tid jeg har været syg har jeg ikke haft lyst til ret meget mad, så der har jeg fokuseret på at blive rask og derfor ikke fulgt Sense-principperne slavisk. 

Men jeg har stadig nogle kostdagbøger liggende fra før jeg blev syg, så dem starter vi op med igen. Her er det fra dag 10:




MORGEN:
Knækbrød med røget filet, gulerodstave og ymer med NØDDECRUNCH.

HF 1 – 2: Gulerod
HF 3: Røget filet
HF 4: Knækbrød
FEDT: Nøddecrunch
DRESSING: -
MÆLK: 2 dl. Ymer
SMAG: -




FROKOST:
Dyrlægens natmad med BØNNESALAT MED SESAM & HVIDLØG. Samt et stykke chokolade (ej på billede)

HF 1 – 2: Bønner, løg
HF 3: Leverpostej, saltkød
HF 4: Rugbrød
FEDT: ½x olie + ½x sesam + ½x solsikkekerner i salat, chokolade 
DRESSING: -
MÆLK: -
SMAG: Ristede løg



AFTEN:
Medister med rugbrød, samt ROSENKÅL-ÆBLE SALAT.

HF 1 – 2: Rosenkål
HF 3: Medister
HF 4: ½x æble, ½x rugbrød
FEDT: Olie til stegning, ½x smør, 1½x peanuts
DRESSING: -
MÆLK: -
SMAG: -




Du kan se mit ind HER, hvor jeg kort fortæller om hvad sensekost er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar