søndag den 24. maj 2020

Madplan uge 22.2020


Så er endnu en madplan klar. Den sidste uge i maj måned og så er det sommer. Jeg synes, at dette forår er fløjet forbi. Nok fordi det har været et par mærkelige måneder med Corona-virus, hvor dagene har lignet hinanden.

Nå, men i næste uge glæder jeg mig til boller i karry, bolognese og reste-udgaven i tarteletter. Hvis mandagens kyllingegryde bliver god, rammer den selvfølgelig bloggen en af dagene.


Mandag snupper vi en italiensk kyllingegryde med masser af grønsager i og pasta til.

Tirsdag bliver det BOLLER I KARRY & SUNDERE RIS.

Onsdag laver vi en stor portion bolognese. Vi gemmer en masse grønsager deri, iform af GRØNSAGSMOS. Vi får spaghetti & parmesan til.

Torsdag bruger vi rester fra onsdag og laver en lækker omgang BOLOGNESE-TARTELETTER med salat.

Fredag har Manden bestemt menuen, så der skal vi have RISENGRØD, med kanel & smør.

Lørdag bliver det til KOTELETTER & GRØNT I WHISKYSAUCE med ris til. Har jeg tid, lyst og overskud bager jeg nogle flutes også.

Søndag bliver det nemt - vi får rester fra lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar