mandag den 6. februar 2017

Sensekost - dagbog 15

Det var så mine første 15 dage på Sense, som du nu endelig har fået kostdagbøgerne over. Denne 15. dag bliver så også den sidste som jeg laver som dagbog - jeg glemmer simpelthen at få taget billeder, men nu ligger det efterhånden osse på rygraden hvad og hvor meget jeg skal spise til hvert måltid. 

Men jeg spiser stadig Sensekost(ish) og nye opskrifter kommer der selvfølgelig til, hvori jeg vil skrive håndfulde, fedt, mælk og så videre. Derudover har jeg lavet en fane øverst oppe der hedder SENSE, klikker du derind vil du kunne finde både link til opskrifter og dagbøgerne.

Og har du spørgsmål er du altid velkommen til at sende mig en MAIL 💗


MORGEN:
Rugbrød med ost, gnavegrønt, samt skyr med hytteost og NØDDECRUNCH.

HF 1 – 2: Gulerod
HF 3: Hytteost
HF 4: Rugbrød
FEDT: 2x nøddecrunch
DRESSING: -
MÆLK: 1½ dl. Skyr
SMAG: -



FROKOST:
Rugbrød med hamburgerryg, avokado og hytteost, hertil gnavegrønt.

HF 1 – 2: Gulerod, tomat (ej på billedet)
HF 3: Hamburgerryg, hytteost
HF 4: Rugbrød
FEDT: Smør, avokado
DRESSING: -
MÆLK: -
SMAG: -



AFTEN:
BBQ skinke culotte, dampede ærter & SQUASHGETTI med BASILIKUM PESTO. Chokolade til dessert (ej på billede)

HF 1 – 2: Squash, ærter
HF 3: Svinekød
HF 4: - i stedet ½ x ekstra HF3 + ekstra grønt
FEDT: 2x pesto, 1x chokolade
DRESSING: -
MÆLK: -
SMAG: -



 Du kan se mit ind HER, hvor jeg kort fortæller om hvad sensekost er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar