tirsdag den 10. januar 2017

Sensekost - dagbog 4

På dag 3 og 4 døjede jeg med ondt i hovedet, en af dagene var det så slemt at jeg også blev svimmel. Men det er en helt normal reaktion fra kroppen. Den skal lige vænne sig til at du har mindsket sukkeret i din mad, evt. helt fjernet det, samt også at du har begrænset mængden af stivelse også. Jeg ved at det anbefales at drikke noget bouillon for at sikre at kroppen ikke drænes unødigt for væske, den skulle også afhjælpe hovedpinen. 





MORGEN:
Knækbrød med hamburgerryg & hytteost, hertil gnavegrønt og ymer med nødder.

HF 1 – 2: Gulerod, agurk
HF 3: Hamburgerryg, hytteost
HF 4: Knækbrød
FEDT: Pekannødder, 2x hasselnød
DRESSING: -
MÆLK: 2 dl. ymer
SMAG: -




FROKOST:
Rugbrød smed GULERODSPESTO og spejlæg, ½ FYLDT PEBERFRUGT, samt hvidkålsråkost med rosiner.

HF 1 – 2: Gulerod, hvidkål, peberfrugt, løg
HF 3: Spejlæg, svinekød, æg i fars
HF 4: Rugbrød
FEDT: ½x ost, olie til stegning, ½x pesto, chokolade
DRESSING: -
MÆLK:  -
SMAG: Citron, rosiner




AFTEN:
FYLDTE PEBERFRUGTERBØNNEFRITTER & hvidløgsdressing

HF 1 – 2: Peberfrugt, løg, bønner
HF 3: Svinekød, æg
HF 4: - i stedet ½x ekstra HF3 + ekstra grønt
FEDT: Ost
DRESSING: -
MÆLK: 1 dl. Græsk yoghurt 2%
SMAG: Hvidløg, salt og peber



Du kan se mit ind HER, hvor jeg kort fortæller om hvad sensekost er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar