søndag den 10. maj 2020

Madplan uge 20.2020


Så er næste uges madplan klar. 

Jeg beklager, at du ingen nye opskrifter har fået i løbet af sidste uge, men Blogger har lavet om på udseendet bag bloggen. Jeg har brugt meget tid og hevet mig hårdt i håret mange gange, for jeg synes bestemt ikke om den nye måde de viser tingene på. Jeg kan heller ikke få indlæggene til at ligne de gamle, så jeg har arbejdet meget på på at finde et nyt look, som jeg kan leve med - Jeg håber virkelig, at du synes om det. Ellers send mig en besked, hvis der er noget der ikke spiller, så kigger jeg på det.

Nå, men til madplanen. Vi skal have en masse lækkerier i den kommende uge, se bare med her:


Mandag skal vi have PANKO-PANERET NUGGETSPASTASALAT MED BAGTE TOMATER og nogle flutes med hvidløgs-smør.

Tirsdag bliver det til Cevapcici sammen med KNUSTE KARTOFLER, MOJO SAUCE & bagte blomkål.

Onsdag laver Manden en omgang lasagne. Vi får altid en form for gulerosråkost til.

Torsdag skal vi have KOGT HAMBURGERRYG med GRØNÆRTER & kogte kartofler til - uhmmm en af mine favoritretter.

Fredag er vi smadret efter ugens arbejde, så rester fra onsdagen gør dagen nem.

Lørdag er en ret med rabarber. Det er ikke ofte de bruges i det salte køkken, udover lige RABARBERKOMPOT. Men på et tidligere job fik jeg opskriften på denne ret skønne SOMMERMAD, med svinekød, rabarber, bacon & kartofler. Der skal også agurk i og selv om det måske lyder ret mystisk med varm agurk, så passer de ret godt ind i denne ret. 

Vi rydder stadig op i fryseren, og der har vi en masse kyllingeoverlår. Så Søndag skal vi have MIDDELHAVSKYLLING med TZATZIKI og brød til. En alt-i-et-fad-ret, jeg elsker det 💗





Ingen kommentarer:

Send en kommentar